Obiceiuri bune pentru o dimineață perfectă

Starea de dimineață este cea care predomină pe tot parcusul zilei, așa că trebuie să ținem cont de aceasta. Următoarele sfaturi ne vor ajuta să avem o stare de bine:

 

  1. Evită amânarea alarmei

    Trezitul de dimineață este o problemă pentru toată lumea. Sunetul creeat de alarmă este deranjant pentru majoritatea dintre noi, iar acest lucru ne face să amânăm alarma. Pentru evitarea acestui moment neplăcut, alarma trebuie ținută la o distantă adecvată față de pat, indiferent  ce sursă de alarmă avem( telefon, ceas, etc), astfel încât să o putem auzi, dar să  nu o putem opri decât dacă necesită ridicarea din pat.

 

  1. Fă-ți patul

   În momentul în care te-ai ridicat din pat, ar trebui să-ți  faci patul, astfel încât să dispară ideea de a mai sta cinci minute în patul moale, cădulros și relaxant.

 

  1. Spală-te pe dinți și față

     Că să dispară oboseala și gândul de a mai sta câteva minute în pat, următorul lucru pe care trebuie să-l faci este să te speli pe față și pe dinți.

 

  1. Hidratează-te

     Pentru a avea suficientă energie pe tot parcusul zilei, este recomandat de către specialiști să ne hidratăm corespunzător. Un pahar de apă trebuie consumat înainte să-ți savurezi cafeaua, deoarece  ne ajută mai mult ca și cofeina.

 

  1. Ia-ți micul dejun

      Știu că majoritatea dintre noi, nu putem mânca dimineața, dar dacă servim micul dejun, energia noastă va fi prezentă pe parcursul zilei. Dacă nu servim micul dejun, corpul nostrum va da mai greu caloriile jos, pentru a-și păstra energia pe tot parcursul zilei.

  1. Fă mișcare

       Mișcarea nu trebuie să lipsească din viața noastră mai ales dimineața, deoarece ne influentează starea de bine pe tot parcursul zilei.

Nu trebuie neapărat să mergi la sală pentru a face mișcare. Poți să faci o serie de exerciții, chiar la tine acasă. Un alt motiv pentru care este bine să faci sport de dimineață este acela că pe parcursul zilei poți lua decizii mai bune. Așa că dacă până acum nu ai facut mișcare de dimineață, nu este târziu niciodată.

 

   Dacă treci prin acești pași, dimineața și restul zilei va fi favorabilă pentru tine și te vei simți în formă, astfel încat indiferent de momentele plăcute sau neplăcute care se vor desfășura pe parcursul zilei, le vei face față.

 

 

Sursă: www. upfit.one

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *